Het strand

We hebben heerlijk aan het strand gegeten. Een lichte maaltijd met verse kreeft en gegrilde groentes. Op het eiland zijn we helemaal alleen. Eigen strand en eigen huisje. We lopen over het strand in de branding en genieten van de ondergaande zon en het zacht ruisen van de zee. Al wandelend steeds dichter tegen elkaar aan staan regelmatig even stil om elkaar te kunnen knuffelen en zoenen. Heerlijk rozig van de warme lome dag en een glaasje wijn bij de maaltijd. Het koelt heerlijk af en er komt een licht briesje. Je vlijt je tegen me aan en ik voel de tepels door je shirt heen prikken. Je handen zacht op mijn rug strelend naar boven op zoek naar mijn spieren bij mijn schouder. Ik op zoek naar je zachtheid. Alles aan jou is zacht en intens. En soms laten je ogen een diep duister zien. Heerlijk verlangen. 

‘Neem me liefie’ fluister je in mijn oor. 

‘Neem me mee en verras me’ 

‘Vertrouw je mij? Zie graag dat je je veilig en vertrouwd voelt. En altijd fijn’ vraag ik je

‘Ja’ zeg je bijna hees. Ik weet wanneer ik wil stoppen. Ben er sterk genoeg voor. 

‘Neem me mee en laat me beleven wat je in gedachten hebt’.

In stilte, armen om elkaar heen, lopen we naar het huisje heel dicht tegen elkaar aan.

Het bed staat in de tuin als een tuinhuisje zonder muren. Witte mosquito gordijnen aan iedere kant, zacht wapperend in de wind. 

We kijken elkaar diep in de ogen en jouw buik drukt zacht tegen mijn buik. We zoenen zacht en intens. De tijd zijn we al vergeten. Knoopje voor knoopje doe ik je overhemd uit en al je kleren en leg je zacht op bed neer op je rug. 

‘Vertrouw je mij?’ En dan heel zacht ‘jaaa’

Met satijnen boeien maak ik je polsen vast zodat je armen gespreid liggen. Je benen leg ik iets uit elkaar en die maak ik ook vast met satijnen boeien. Zacht ga ik naar achteren en ga achter je zitten. Mijn handen masseren je nekspieren en je kaak. Heel rustig. Geen enkele haast. Langzaam geef je je over. Je lichaam begint te ontspannen. Voel het aan je nekspieren. Als je ogen gesloten zijn en je ademhaling ook rustig, neem ik olie en begin bij je voeten. Voet voor voet. Eerst de hele voet inwrijven met olie. Zacht masseren van je tenen. Met licht stevige druk op de bovenkant. Vingertoppen die de onderkant van je voet zacht indrukken en je hele voet bewerken van boven naar beneden. Heel erg ontspannend. Dan zacht naar boven naar je kuiten. Die mogen iets steviger. Met mijn vingers langs het randje van je scheenbeen. Een fijn en gevoelig plekje. Je bovenbenen steviger bij de spieren en zachter bij de botten. Als een echte masseur ga ik voorbij je gevoelige plekje en neem dan je andere beeen helemaal van onder tot boven. 

Nieuwe olie op m’n handen. Strelend aan de buitenkant van je benen naar boven, langs je dijen en zijkant buik tot onder de zijkant van je borsten. Een heerlijk intens gevoel omdat het in 1x doorgaat van je been naar boven en terug. Een nieuwe sensatie. Steeds langzamer neem ik die route. 

Ik zit weer achter je. Handen met olie van je vingertoppen tot aan je borsten. Weer terug langs de zijkant van je borst waar het gevoeliger is. Terug naar je borsten maar nu iets hoger. Nagels komen richting tepel. 

Terug met nagels naar je vingers. 

Krassende nagels over je arm naar je tepels toe. Maar ik raak ze niet. Handen gaan los. Een tik met een vinger over je tepels (alsof je een propje schiet) 

Gelijk erna masseer ik met heel mijn hand je borsten en je tepels. Lief en zacht … je humt. Knijp in je tepel en trek er zacht aan. Door de olie glijden ze snel weg. Je superlieve zachte kreun is daar weer. Oooh … ik geniet zo als ik die hoor. 

Ik ga naast je zitten en mijn handen met olie gaan over je buik. Rondjes draaien. Steeds groter. Zweef bijna over je heen. Vingertoppen raken je nauwelijks aan. Hoe groter het rondje hoe dichter ik bij je clitje kom. Je buik springt op en neer. Je duwt je heupen omhoog. Je weet dat er niemand is. Niemand die het ziet. En toch voelt het zo bloot. Je voelt je zo naakt en weerloos. En je weet ook dat het mij en jou enorm opwindt. Een drempel. Maar als je er overheen bent is het zo waanzinnig. 

Je wil me. Mijn vinger voelen. De schaamte voorbij. Alles willen. Ik druk mijn hand op je buik en houd je stil. Mijn mond op de jouwe. Zachte kusjes rondje lippen en op je wangen. Een tong die de contouren van je lippen volgt. Je tong komt naar buiten. Ik ga iets weg. Je hoofd omhoog. Maar je kan er niet bij. 

Laat los lieverd. Vertrouw mij. Laat het over je heenkomen. Geniet. 

Zacht leg je je weer neer. Ik zoen je weer en volg de contouren van je lippen. Nagels over benen naar boven. Hand op je buik houd je stil. Maar dat ben je al. Nagels gaan hoog en laag. En omhoog … steeds iets hoger. 

Stem word lager. Tepels stijver. Borsten groter. Je wangen worden warm en rood. Je ogen dieper. ‘Wat wil je darling?’

‘Alles … daar … jouw’ 

Zacht ga ik met een vinger tegen je schaamlip aan. Een siddering door je lijf. 

Dan weer nagels op je benen richtig je lipjes. 

Mijn mond gaat naar je tepels en zuigt er zacht op. Ik zuig je tepel op en laat m uit m’n mond schieten. Andere hand neemt je andere tepel en speelt ermee. Nagel over de bovenkant. En af en toe een tik van mijn vinger. Vastpakken en los laten schieten. 

Je bent helemaal in gedachten bij je tepels als ik zacht met 2 vingers bij je kutje kom. 

Je stroomt bijna. 2 vingers glijden een beetje naar binnen. Rondjes aan de buitenkant. Langs de binnenkant van je lipjes. Steeds kleiner en kleiner. Tot ik langzaam naar binnen ga. Je tepel in mijn mond. Andere tussen mijn vingers. Afwisselend links en rechts. 

Verder in je kutje. Je zachte G plekje gevonden. Heel zacht in en uit en daar zacht tegen aan drukken. Je tepels zijn nog nooit zo hard geweest. Mijn mond zuigt je tepel op langs het randje van mijn tanden. De andere tepel knijp ik steviger tussen mijn vingers. 

Steeds nog traag over je G. Maar wel steeds steviger. Je buik danst. Vingers bij je hals. Links en rechts zacht knedend. En zoen die zuigt in je hals. Je kreunt heel diep. Alles trilt … je benen trillen en je armen. En dan gaat ook mijn duim over je clitje en spring je uit elkaar. Je schreeuwt het uit. Oer … zo mooi. 

Het houd maar aan en aan. Ik blijf je G aanraken en ga sneller en sneller. Alles knijpt samen en in golven kom je spuitend klaar. Als een oceaan waar het springvloed is. Zoveel. Zo nat. Zo intens. Zo ongelofelijk over de drempel. Ik maak je los en neem je in mijn armen. Maar je bent nog steeds aan het nagenieten. Kan niets meer. Volledig tijd en ruimte kwijt. Alles in je lichaam voelt orgastisch. Dit was het begin lieverd. Het voorgerecht. Ik hoop dat het je heeft gesmaakt

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag