Kwetsbaar voelen

Ik fluister in je oor dat we naar bed gaan en daar verder spelen. We stappen uit bad en ik pak een grote zachte witte handdoek en droog je zacht af. Als ik klaar ben leg ik mijn handen zacht in je nek en op je wangen. Zoen je heel teder en zacht op je mond. Live kleine kusjes. Lieverd jij gaat alvast naar de slaapkamer en gaat lekker liggen. Licht uit en een paar kaarsjes aan. Ik kom zo. Als ik binnenkom zie ik graag dat je op je knieën op de rand van het bed zit en dat je lekker met jezelf speelt.

Je loopt naar de slaapkamer en steekt een paar kaarsen aan. Net genoeg dat je weet dat ik je kan zoen als ik binnenkom. Alle lichten doe je uit. Je kruipt het bed op en wacht. Luistert heel goed naar de geluiden die uit de badkamer komen. Het is spannend en geil. Je bent in opperste concentratie. Je gaat vast op je knieën zitten en zet je benen een beetje uit elkaar. Je knieën onder je buik. Je hoofd leg je nog niet neer want je wil graag horen wat er gebeurt. Je voelt de spanning en de sensatie. Niet werend wat er gaat gebeuren. Je merkt het tussen je benen. Spanning. Warmte. Zindering door je lijf die naar één punt wijst. Je voelt je geil worden van alleen de gedacht. Met één hand ga je tussen je benen door. Je streelt je benen. Zacht op en neer en heel dicht bij je ingang. Je hoort geluiden uit de badkamer en je voelt je lijf aanspannen. Je hoort de badkamerdeur. Je vingers schieten omhoog en je voelt direct bij je ingang. Warmte. Heel veel warmte. En oooh wat ben je nu al nat. Je hebt nog niets gedaan en je handen glijden al bijna naar binnen.

Je vingers blijven hangen voor je ingang. Genieten van de warmte en je vochtigheid. Dan gaat de slaapkamerdeur open. Je vingers gaan als vanzelf bij je naar binnen. Ooooh zo nat en zo lekker. Je weet dat als ik zo naar je kijk dat ik daar van geniet. Je legt je hoofd op het matras. Je billen lijken nu nog meer omhoog te staan. Het voelt naakt en kwetsbaar alsof je alles toont. Maar je doet het voor mij. En oooh wat is het lekker. Je trilt bijna van genot.

Ik kom dichterbij. Mijn handen glijden over je rug. Nagels vanaf je billen naar boven. Bij je nek Houd ik stil. Knijp er zacht in. Vingers gaan door naar je hoofd. Je wil het. ‘Doe het’ wil je zeggen, maar je vraagt niet.

Vingers duiken in je haren. Woelen er doorheen. Pakken je haren vast en trekken er heel zacht aan. Je haren glijden tussen mijn vingers door. Je kreunt zacht. Dit vind je lekker hè fluister ik. En ik doe het nog een keer. Nagels terug over je nek, je rug naar je billen.

Ik stop. Handen gaan weg . Wat doe je …. en nu … oren gespitst. Het duurt lang. 1…2…3 seconden. Je telt mee. Pats … een tik op je billen. Je voelt de golf in je kutje. Je vingers gaan harder op en neer.

Ga door lief: dat zie ik graag

Zacht je billen strelen. Rondjes draaien. Iets harder knijpen met m’n nagels. Je billen worden licht rood. Verder ga ik niet. Dat weet je van me.

2 handen op je billen. Nagels erop. Langs de zijkant omhoog. Langs je borsten. En dan eindigend bij je nek. Je ligt nog steeds op je knieën. Zacht wrijven mijn handen over je billen. Ik vraag je plat te gaan liggen. Je voelt opluchting. Dit is zo veel fijner dan met je billen omhoog. Zo bloot. Zo naakt. Zo kwetsbaar. Zacht wrijf ik omhoog over je rug naar je nek. Ik pak je nek zacht beet met 2 handen en wrijf van beneden naar boven over je nek. Één hand gaat naar je haren en pakt je haren stevig vast. Zacht glijdt mijn hand uit je haren en lijkt het alsof je hoofd een beetje wordt opgetild. De andere hand gaat weer naar beneden. Tot aan je billen. Zacht aaiend. Wat gaat er gebeuren. Weer een zachte tik? Ik lig nu lekkerder. Een tik zou mogen. Je telt de seconden. Maar ik blijf aaien en strelen. Mijn hoofd bij jouw hoofd. Ik ruik je haren en je lekkere geur. Een mix van jouw zoetheid, geilheid en lichte spanning. Je telt nog steeds … en dan fluister ik zacht … je benen uit elkaar lieverd. Zover je maar kan. En je handen onder je hoofd. OMG … nu ben ik weer zichtbaar en voel ik me kwetsbaar. Toon nu alles. Hij vind het zo geil. Ik spreid mijn benen. Voel spanning en tinteling. Vingers gaan zacht tussen mijn billen door naar beneden. Maken zacht een rondje bij mijn Kontgaatje. Oooh dat is zo lekker als je het zacht doet. Ik druk mijn billen een beetje omhoog. Ik wil meer. Hij teast alleen maar.

Dan gaan 2 vingers langs je lippen en je benen naar beneden aan de buitenkant. Je voelt alles. Aan de buitenkant. Nog niet bij je ingang. Je draait en beweegt maar het lukt niet. Handen in je haren. Ooooh afgeleide. Beide is heerlijk. Waar ga ik van genieten. Laat het gaan. Laat het los. Laat het komen. Spanning verdwijnt uit je lijf. Je geeft je over. Ik zie het aan je. Handen die zacht rekken aan je haren. En vingers zacht aan de bujtenkant van je lipjes.

En dan … totaal onverwacht …. aaaaah en zacht bijten en zoenen op je billen. OMG zo lekker. Zo intens. Vingers gaan door. Je geniet. Kan niet stilliggen. Heerlijk die vingers in je haren. En die mond op je billen …. hmmmmm

Mijn mond dwaalt af naar het randje van je rug en billen. Zacht zoenen en een beetje zuigen. Precies op dat heerlijke randje. Het kriebelt zo lekker. Hmmmm en dan die handen in mijn haar echt lekker. Mijn hoofd op zij. Oooh ik geniet van alle aandacht overal. Die kusjes daar zijn zo lekker. Met mijn benen wijd maar het maakt me niets meer uit. Dit is zo lekker. Aaaaargh nagels van m’n knieën tot aan mijn lies. Keer op keer en dan net niet tot aan mijn kutje. Ik wil graag dat je daar komt. Druk mijn billen omhoog. Wil graag je vingers daar. Daar voelen. Mijn vingers gaan naar mijn kutje. Daar wil ik jouw vingers bij. Samen daar. Ik druk mijn billen verder omhoog. Ik wil je. Je mond gaat naar beneden. Ik voel 2 handen op mijn billen die ze zacht uit elkaar duwen. Ooooh dit is zo open. Hij ziet alles. Maar het voelt zo lekker. En hij kijkt zo graag. Hmmm die zoenen … zalig. Zijn mond zakt verder naar beneden. Hmmm zalig wat hij doet. Dit je echt … dit is zo …. hmmm … maar wat is dat. Dit is heerlijk. Hij … hij … hij kust op m’n Kontgaatje. Het is raar … maar ooooh ik kan niet meer denken … dit is zo lekker en lief en zacht.

Met mijn mond geef ik zachte kusjes. Mijn tong gaat zacht over je gaatje. Rondjes eromheen. Langzaam van boven naar beneden over je kleine gaatje. Het puntje op je gaatje. Je drukt je billen omhoog. Mijn tong gaat verder naar binnnen.

Ik voel jouw vingers in en uit je kutje gaan. Een hand van mij zoekt jouw vingers. Op jouw tempo ga ik zacht me. Eerst een vinger van mij erbij. Samen gaan we in en uit. Heel langzaam.

Oh die kusjes. Zo lekker. Zo zalig. Waarom is dit zo lekker. Kan niet meer denken. Ga door. Hmmm ik voel zijn vingers bij mij. Ik ben zo nat. Het zuigt naar binnen. Ooh zijn vinger erbij. Nog meer opgevuld. Ik wil hem voelen. Ik wil gevuld worden. Ik wil ….. aaaargh nog een vinger van hem erbij. Dit voelt zo goed en zo lekker. Ik ga bijna komen … dit is ….

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag