Als ik je zou zoenen …

Teasen en pleasen 

Als ik je zou kussen dan zou ik heel langzaam naar je toebuigen. En als ik bijna bij je mond ben dan houd ik me in. Ik wacht tot jij langzaam naar mij toe beweegt. Als we bijna elkaars lippen aanraken. Als ik je warmte voel. Dan geef ik je een heel lief en zacht kusje op je lippen. En nog eentje heel zacht. Mijn hand gaat naar je rug waar ik hem zacht neerleg. Ik zie je ogen dicht zijn. Voorzichtig volg ik met mijn tong de contouren van je lippen. Heel zacht en heel langzaam. Dan geef ik je weer een zacht kusje op je mond. Je wil meer. Je mond gaat een beetje open. Ik zie voorzichtig het kleine puntje van je tong. Ik raak het heel vluchtig aan en ben weer weg. Met twee handen neem ik zacht je gezicht vast. Kusjes in je hals. Je hoofd gaat zacht naar achteren. Mijn lippen dwalen af naar beneden en zoenen zacht je hals. Ik kijk je diep in je ogen. Onze lippen dicht bij elkaar. We zoenen zacht. Ik voel je warmte en passie stijgen. Jouw handen glijden naar mijn nek. En mijn handen naar jouw nek. Ik houd nog even af en geef je kusje op je mondhoeken. En dan langzaam vol op je mond. Onze gezichten draaien. Handen in de haren. Vurigheid stijgt. Onze tongen dansen licht om elkaar heen. Het ritme stijgt en het wordt steeds intenser. 

Meneer BAST

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag